Wednesday, January 19, 2011

Life After School and SPM

Bosan la, ingt lagi mase skolah dlu..mmg x sabar la nk habes spm..bulan 1 tahun 2010 haritu ingt nk anta notice benti skolah da kat pengetua.hahaha..xde2,merapu je.! memang laa a few weeks after spm 2 seronok sbb family cuti, jelajah malaysia, area selatan je aku x pegi. arah mate angin yg lain sume aku da gune angin diorang..kembong perut!! bile da keje sume neh..aku la mangse dok umah, xde keje lain da..on9,main internet,game,tido. hah kauu...mmg bahagia aku dok umah!




gmba kat atas neh name die Futsal Court..bukan kebun eh?hahaha..neh satu lagi cite, mase skolah dlu. boleh dikatekan everyweek main futsal ngan classmate ! bukan ape,saje bersukann. klau hadap buke lame2 kang cramp plak otak,*mcm la hadap buku sgt..hahaha! lepas 2, nk dekat2 spm tuh main futsal neh stop la kejap kan..then diorang ckp, 'lepah spm..kito main puah2! tido kat court xpo,siye maley kito maen..' ! haktuihh,mane janji2 manis mu itu.hahaha! bukan main lagi ckp..last2, sibuk dok keje. pigidaaaaa..mangkok jamban sek mg kenal dok?haha

xpelaa, da korang nk carik duit kan. xleh nk marah gak..Selamat Bekerja la anda2 semua. nnti ujong bulannn..ingt nk ajak kuar.muahahahahaah..*tanduk tumbuh. ok2,back to the story..aku bosan la. aku nk keje,tpiiiii...tpiiii,tpiiii.hahaha..paham2 la ye? xpe2..nnti tebukak la ati kot nk keje. sabarr ! blom dpt hidayah lagi..lalala. Pasal jadual harian aku plak..lpas bgun solat, aku mcm biase..sambung tido balek. biasa laa,lelaki kan? alah,ntah2 pompuan pon ada gak mcm aku,*jgn marahh..then bgun tuu bkn kol 9 ke,10 ke..nuhhhhh kol 12 nuh! hahaha..lpas tu, bgun mandi la..mkan,then on9! tgk tv,update blog...kuar round2 bndaraya islam. hoho..ish3. bosan kan? klau boleh nk tido sebulan, da lame aku tido sebulan..xde nk pikir ape da,senang!



Im a big fan of transformer. haha..ok2, mmg x sabar nk tggu transformer 3 neh kluar kat cinema. filem neh mmg terbaik la nk habaq mai kat hang paa, terbaik dari ladang! mmg puas ati tgkk..Pasal cinema. cinema eh? hurmmm, knp la kat kota bharu neh xde cinema? susah woo..aku paham, klau buat cinema takut2 maksiat ada. buat la cinema 2 berasingan..cinema utk lelaki dan cinema utk perempuan ! kan3?..geram neh! tpi xpelaa..nk buat cmne, sabar jee..hahaha


smpai disini saje aku boleh merapu..nnti plak klau rajen.




No comments:

Post a Comment