Wednesday, January 19, 2011

Kereta Idaman

Arineh rasa mcm rajen plak nk update blog lagi...bosan! boringggg..ish3




Semua org ada kete idaman kan? aku pon ada..tuh,atas 2.haha..actually ada lagi,tpi neh la 1st choice.aku mnt kete two doors sbnrnye..nmpk sporty, biasalaa..org mude+lelaki kann.hahaha..setengah org suke ferrari,lomborghini laa..perh,tpi aku xminat..laju sgt,hahaha!org pegi KL 4 jam,bwk ferrari 1 jam je!! gile kauuu..habeh gugur rambut.h..btw,Kete kat atas tuh name die Honda Integra dc5. bgi aku...lawaaaa. xtau la bagi korang semua.hoho..tpi,tgk jela kann..ish3. mengancam wooo..yang aku tau kete neh pkai enjin v-tec 2.0 cc kot?raselaa..x amek tau pon pasal enjin sbnrnye..just minat rekabentuk..its looks aggresive and fast!! ohoho.. lagi lawaaaaaaaaaa klau wrne kuning! haha..yeap,aku minat kete wrne kuning. lawa yopp..

klau la kaler kete kuning dok kat honda atas 2,wow! lawa2..kan,kan,kan,kan?haha..ish3. mmg meleleh la air liur pasal kete neh..tpi,ramai org ckp. kete neh rugi beli..lame2 nnti jadi besi buruk.ye jugakk kan? klau xde kete..susah jgk kan? susah nk pusing2...ok2,skrng pon harga minyak petrol dah naik..adoi. xleh nk salah sape2 jgk. da petrol nk habes?nk buat mcm mane kan..terime jelaa..nnti habes da petrol,nk letak ape plak la dlm tangki..air pepsi?coke?

-THE END-


No comments:

Post a Comment