Tuesday, January 18, 2011

MY FIRST ENTRY

Ok,neh first time aku tulis blog,mengarang blog..ntah nk bagi name ape pon xtau la..Yg aku tau aku main blog.haha..sbb2 die.bosan tahap melampau..repeat.MELAMPAU !! naik gile dah dok umah neh..Sebenarnye,niat nk keje 2 mmg kuat..tpi,body mcm berat je nak melaksanakan,xtau la knp,hahaha..niat nk keje 2 baik kan?dpt pahal gak kan?amin..lagi satu,teringin sgt nk main blog neh sbb nk ilang boring kot?xtau nk buat ape kan..so,try la bende baru. LAGI..aku terpengaruh ngan fatin aka tiang mangkok tingkat sorang 2.haha..





Videoclip kat atas nie dibikinkan utk filem seram melayu tajuk 'khurafat'. tajuk pon mmg ganas la,filem?xtau..tgk trailer.mmg mengancam..da kluar kat pawagam ke?aku xtauu.haha! sape2 rase lemah smgt,jantung,lelah ke..mengandung ke?dinasihatkan jgn tgk..takut2 terberanak je nnti. ok2..filem nye xmnt sgt.aku tetarik dgn lagu die..sedap didengar!!haha..Yeah, sound n music mcm x  kene kan? hiphop+lirik keagamaan..tpi,klau kite berfikiran positif,insyallah xde papekan?..haha! bukan nk belagak jadi ustaz ape.just pendapat..buat masa neh,pasal lagu neh jela rajen nk cerita.nnti2 plak..klau rajen. takut2 nk main blog nie hangat2 taik kucing je..btw,enjoy the song  =)








No comments:

Post a Comment