Sunday, March 13, 2011

Off to Kuala Terengganu.

Assalamualaikum,

Pagi neh, pergi KT..adoi, dah la lame. isk3..kat sana takde internet. habessss..habeess!! menggigil aku tak boleh on9 facebook nanti. Habes gatal-gatal badan la nanti tak boleh on9. hahaha..*addicted sangat la konon.  Ingat tak nak ikot. hurmm, tapi dipaksa! haha...abah mama suruh ikot. ish3. Menurut perintah ajelah.

OK. ada something nk share. Tiap2 malam, sebelum pegi tido..memang selalu masok bilik air. gosok gigi semua..Tapi malam tadi, aku dapat 'extra special' sikit ! memang mantop la..naseb baik takde ape2..
TAK. macam nie..malam tadi, ntah mcm mane. nak masuk bilik air tuu kann? kan kann..aku slide dalam bilik airr..zussssssss! kedegupp. macam tu la kot bunyi dia. hahaha..kedegup tu la yang special. bunyi tu sebenarnya, kepala aku bertemu dengan sahabat baru dia. nama dia Dinding..cool kan nama kawan baru dia? Hah kau! bengong kepala aku malam tadi..aku tgk bowl tandas dok atass, paip dok kat atass ! aku pon rasa macam dudok kat atas je malam tadi. haha..bangun, carik colgate. tapi yang di ambek..Clean n Clear mama punya. pening sangat la masa tu. ubat gigi pon tertukar

Lepas berus gigi semua. masok bilik. baring. Ok pening gila..pegang kepala takde cedera ape-ape. Takut jugak sebenarnya..mana nk tau kan? kepala neh bahaya. Tapi..buat selambe je..Before tido tu. text someone, bagitau pasal kejadian tu. hahaha. mengadu simpati la neh konon. Then. bangun pagi tadi..Alhamdulillah. takde apa-apa. boleh lagi rasa breakfast mama buat. hoho.

-THE END-

3 comments: