Wednesday, March 23, 2011

Rasa tua dah..

Assalamualaikum, 


 
 
Morning, OK..hari neh, umo aku sudah ditambah lagi setahun. jadi 13 kan? rasa2 la, lupa dah.haha..bila umo da meningkat kan, rasa lain macam je. Rasa pelik je, rasa ape pon taktau. Takpelah..lupakan. Tapi, ape yang pasti..bila dah tak sekoloh neh, dah besar neh, baru rasa nikmat nya duduk kat sekolah. Rindu nye kat Sekolah..Betol la orang kata, takde tempat lain dah yang kita akan rindu bila habis belajar ! Sekolah la tempat tu..ish3. Dudok ngan kawan kat branda sekolah, makan sama2, nyanyi, main bola, kacau orang, gurau2 ngan cikgu, gelak sakan, gaduh2, beratur pegi lab..banyak kalau nak senarai. x larat den, haha! Tapi nanti, semua dah bawak diri masing2 sambung belajar. tak sehaluan dah. takde dah nak buat benda2 yang buat kat sekolah tu..kan3? DAH BESAR dah semua..berjanggut, bermisai, berAyu, berComel..Kot mane pon, aku tau yang kita kawan sampai bila2. *kan dah emo. hahaha.. 5 tahun weyhhh, dudok kelas sama2..ada yang 6 tahun, 7 tahun, 8 tahun. perh ! Second Family la lebih kurang..ye dak? hoho..


Honestly la kan, sebenarnya..birthday aku harinie macam takde mood jugak la. kenapa? yelah, result lah. dapat nya sikit..tak macam orang lain, sekali rembat. berlonggok dapat !! Dah tak boleh nak buat ape dah, rezeki aku yang tu..terima jelah. BAK KATA FACEBOOKERS mungkin Allah merancangkan sesuatu yang lebih baik untuk kita dihadapan. InsyAllah..kita perlu sentiasa mintak pertolongan dengan Nya, berdoa. usahaaa..yang penting jangan putus asa. *sejuk kan hati. hahaha..Bangun pagi tadi, Mama ngan Adik wish birthday kat aku..OK, mase tu memang macam sedih, sebak ! Walaupun aku takdapat happy kan mama aku dengan result yang baik, tapi dia still sayang aku..dia wish kat aku . tak putus asa dengan aku.. ok, hati dah sebak dah..Bila pikirkan balik. teruk nya aku, ape punya anak la aku..Abah, Mama. akim tak nak present ape. akim cuma nak abah ngan mama tak putus2 doakan anak abah mama sorang neh berjaya, dunia akhirat..amin, InsyAllah. tu je yang akim nak..
 
 

2 comments: