Wednesday, April 6, 2011

Exercise menyihatkan badan.

Asslamualaikum, Salam 1malaysia

Benda alah nie, hurmm..bagus untuk manusia kan kan kan? kalau buat benda alah nie, badan sehat ! cergas ! mantap ! mujarab..hahaha. takdelah. bukan ape, nak share cerita jee. Begini ceritanya, hoho. tiap-tiap petang..aku mesti pergi ke padang. main bola ! almaklumla, i kan lelaki nyah..tak kan nk dok umah main barbie kan? hehehe. Ok-ok, berbalik kepada cerita..petang tadi pegilah aku ke padang. macam biasa, main bola dengan budak-budak.hoho..takdela budak mane sebenarnya. semua sekarang sekolah menengah, aku sorang je tua. TAKPE,tua pon. bergetah lagi. masih suci. HAHA. hurmm, tadi kan. opponent aku main kasar gila, tak padan dengan kecik..perhh ! nasib la budak lagi. sabar je

TAPI, kesabaran aku ada tahap..ceh ceh ceh ! haha. reason aku cakap macam tu, sebab tadi aku hilang sabar. tapi hilang sabar masa main bola, bukan sepak, siku, tumbuk, terajang tau? kita main kasar jugak ! mana tak nye, slide tackle je diorang bagi..klau slide tackle ke bola takpe, neh ke kaki ! Tu takpe lagi..kalau geli takpela jugak, neh sakit. sampai berlipat kaki aku.. Perasaan jahat mula menghantui aku *ok over* keh3..sapa sapa datang dekat dengan aku je, mesti sakit. HAHA. ajar sangat main kasar kan. rasakan. Abang neh dah tua dik, cepat kecik ati. tolong la jaga ati abang.. =P


Eh2, i ada something nak share dengan u all tau. kenangan dulu-dulu. ok, tadi belek album lama. hehe. Terjumpa budak neh !



aik aik aik, sape tu ! perh, tadi tengok gambar nie kan. dalam hati  'ehhhh, sape neh? abah mama ada anak lain ke?' HAHAHA..tengok kat kulit, laaaaa. aku rupernye ! *bajet buat tak tau* .  Iya iya lah, itu aku masa kecik. kecik ke? kalau tak silap..umur aku masa tu dalam lingkungan darjah 4 ke form 1 rasa. hehehe..ish3, rindu rasa zaman-zaman kecik. kan kan kan kan? saye budak gemok dulu. hoho !

Sekian. Terima Kasih.

5 comments:

  1. haiyoo.. gemuk nyo dio.. samo spesis ngam yaya ug0p.. ha3..

    ReplyDelete
  2. yak, jolo? mano mano mano? nk kelih. hahaha..

    ReplyDelete
  3. Leme, mu maso kecik-kecik ko tu? Haha, supo Sean Kingston jah

    ReplyDelete
  4. kalu aku sero sedih ko blh doh aku jenguk blog mg ni. tobak suko sore ! hahahahhahahahhahahaa

    ReplyDelete
  5. mat - hahaha. sean kingston deh? auw..xnk otograph ko? :p

    ting - auw auw, jolo ko? aloh2, nk oyak aku neh penyeri hari2 mg la tu. HAHA

    ReplyDelete