Tuesday, April 5, 2011

Kerja

Asslamualaikum,

Uihhhh ! dasyatttt...hahaha! OK, kerja. hurmm. kerja yaa? jealous jugak tengok kanak-kanak lepasan SPM neh kerja sebenarnya, macam best je kerja.! isk3..yelah kan, kalau dah kerja . mesti dapat gaji, kalau dah dapat gaji, mesti rasa best, BEST? mestilah ! duit titik peluh sendiri kan? sure lah best best best ! hahaha..TAPI, macam tu la. aku ngidam nak kerja pon. tapi hati neh berat. gundah gelenya. kenapa? nak tau ke? *bajet ada orang bace.

Sebab dia, iyalah ! aku anak sulung..adik pon ada sorang. uihhhhh, rasa berat hati tu bukan sebab apa. kang kalau aku kerja, nyusah plak abah mama. sape nak anta mama kerja, sapa nak disuruh pergi keluar beli ape2 kan? mintak tolong ape-ape ke..kalau aku takde, rasa serba salah jugak..Yelah, nak harap kan sape lagi? abah ngan mama aku ada 2orang anak je..aku nie lelaki. sulung plak tuu..takpelah, biar la aku duduk rumah je. tolong ape yang patot. kalau takde kerja pon aku tido..okla tu kan? HAHAHA. Macam mane la nanti kalau aku dapat sambung belajar mana-mana. ish3 ! tu namenya berdikari akim woiiii. haha.

Biarlah, biarla ape orang nak kata. aku tak sanggup amik risiko nak berdikari ke, sebab kat atas tadi hanya alasan ke, ape ke.. Baik aku dok umah. hahaha..at least, kalau abah mama need something. aku leh tolong kan? KONON. kui kui kui. tolong Abah mama nie, dapat jugak income cinonet..hehehe! ok lettew.. 

 
p/s : aku teringin nak drive laju-laju gila tuttt macam driver kat atas neh ! perh perh peeeerrhh. over

No comments:

Post a Comment