Thursday, April 14, 2011

Kemalangan.

Asslamualaikum,

Jeng jeng jengggg..


Kejadian neh berlaku dalam pukol 2 petang tadi, isk3..korang bayang jap eh. Motor langgar kereta. perh, bayangkan la ! 2 budak sekolah neh, dengan tak pakai helmet nya, takde lesen nya, takde roadtaxnya. huh..mula2 dia langgar tu, aku pucat dah. putih woooo...hilang abes kulit gelap aku. isk3..yelah ! dalam kepala nie ' aduh, ape dah jadi nie? accident ke? budak tu macam mane? kereta macam mana? ' jantung aku neh, memang laju je bedegup. pucat lesii wa cakap luu..orang kelantan panggil ' kenalim '.

Ok, nampak sikit je kan? tapi tapi tapi, budak dua orang budak tu jadi superman tadiii.. Nasib baik distance dia fly dekat. Kalau jauh.. dan la aku amek gambar orang terbang. huhuhu..DAN nasib baik jugak la aku sempat elak, kalau tak ! diorang terbang atas kereta la jawab nya. Mane taknya..boleh diorang masuk simpang, kona style Motor GP ( kona baring )..diorang ingt diorang rossi ke? dahla jalan muat-muat kereta je. adoi..lepas kene langgar tu. Turun check kereta, check budak-budak tu. naseb la diorang ngaku salah..senang kerja. Call abah, suruh datang tengok..amik alamat rumah budak tu. Then, pergi workshop. tauke suruh hantar hari sabtu neh..isk3. sorry Mr yellow

p/s : Mr yellow berubah muka hari nie..sian dia. Kene suntik botox neh Mr yellow ! ahahaha.. Tapi, nak buat macam mane kan? redha je. musibah. kena terima jela..

2 comments: